Rocknrollrunning (Minitips)

Jag älskar länkar, dom gör att man hittar dom allra bästa bloggarna. För några dagar sedan hittade jag bloggen Rocknrollrunning. Bloggen skrivs av Tove Langseth som bor i Stockholm. Hon är art-director och joggar till och från jobbet så gott som varenda dag. Hon är långdistanslöpare och jag gillar hur träningen är så inplanerad i hennes vardag. Love Langseth springer till jobbet eller till dagis för att hämta barnen. Jag har en känsla av att det här kommer bli en av mina favorit-träningsbloggar.

Här hittar man bloggen.

Leave a Reply

