2 Böcker Jag Vill Ha

Det har kommit böcker från två eminenta brudar som jag bara måste införskaffa mig;

Elsa Billgrens Vintage av Elsa Billgren
Elsa Billgren kommer släppa en bok om vintage. Den handlar om vad man ska köpa, när och hur man tar hand om plaggen. Nu är inte jag en vintagefinsmakare men jag känner på mig att det kommer vara en bok som är värd att köpa enbart för bilderna. Och vem vet, jag kanske blir en vintagefinsmakare efter att ha läst boken.


Här kan man läsa om boken.

Underbaraclara – Vintagepimp och Hemmafix av Clara Lidström
Clara Lidströms bok om inredning har redan tryckts i en andra upplaga trots att den bara funnits ute i ett par månader. Inredningsinläggen på hennes blogg är så himla inspirerande så jag kan tänka mig att den här boken måste vara galet bra. Perfekt att ha som inspiration och en liten motivation till att återanvända mer.

Här kan man läsa om boken. 

One thought on “2 Böcker Jag Vill Ha

Leave a Reply

