Brooklyn Nine Nine

Ikväll har komediserien Brooklyn Nine Nine premiär på TV6 kl. 22.00. Serien hade premiär i USA under september 2013 och nu kommer nu börja sändas på svensk tv. Brooklyn Nine Nine handlar om detektiven Jake Peralta som spelar av den gamla SNL-favoriten Andy Samberg. Jag såg första avsnittet när jag var i New York i höstas och jag har för mig att jag tyckte att det var rolig, men så är jag ju svag för Andy Samberg också. Ska bli spännande att se hur serien står sig, jag hoppas sannerligen att den kommer vara lika rolig som jag hoppas att den är.

Brooklyn Nine Nine sänds kl. 22.00 på TV6 och kan sedan ses på TV6Play.

Här kan du läsa mer om Brooklyn Nine Nine på TV6.se 

Leave a Reply

