The FullyRaw 21 Day Challenge

En av mina favorit youtube-profiler FullyRawKristina har just nu en 21 dagars utmaning som går ut på att bara äta frukt och grönsaker under en månad. Jag är inte med i utmaningen men jag är väldigt glad att Kristina släpper en video varje dag i de 21 dagarna som utmaningen pågår. Trots att jag inte skulle vilja äta bara frukt och grönsaker kollar jag ofta på Kristinas videor för att få inspirationen att äta mer frukt och grönt. Utmaningen började 5 januari och håller på till 25 januari, så det har hittills släppts tio videor i utmaningen.

Här är mina tre favoritvideor från utmaningsdagarna:

Leave a Reply

