3 Bra (Kändiscrusher jag har just nu)

1. Benedict Cumberbatch
Efter att Sherlock har börjat sändas på SVT igen kan en inte undgå att bli lite smått förtjust i Benedict. Drömmer om att han ska ge ut en ljudbok då hans röst är en av hans största tillgångar. Tills dess kollar jag på klipp när han är på Sesame Street och inte är så Sherlock-stel.

2. Martina Thun
Har aldrig lyssnat på Morgonpasset lika mycket som jag gör nu, och en klar favorit är Martina Thun. Hon verkar så sjukt sympatiskt och en vill inget annat än att flytta in i ett av hennes dockhus och bli ompysslad.

3. Kirsten Vangsness
Kirsten spelar Penelope Garcia i Criminal Minds och jag blev helt till mig när jag insåg att hon är typ samma person i verkligheten. Hon stickar egna tröjor, är superpeppad på allt, klär sig som sin karaktär och är typ världens coolaste brud.

 

Leave a Reply

