100happydays

100happydays är ett intiativ som startades av schweizaren Dmitri Golubnichy som ett försök till att stanna upp och inse vad som gör en lycklig. Sedan utmaningen lades upp för allmänheten har över 350 000 personer försökt sig på att ladda upp en bild om dagen i 100 dagar på något som gör en lycklig.

Jag tänkte göra mitt eget försök att dela bilder i 100 dagar genom att signa upp mig på utmaningen på hemsidan 100happydays.com. Där kan man registrera hur och om man vill dela sina bilder. Om du vill se hur det går är det bara att följa mig på instagram där jag heter istromstedt.

Om du gillar utmaningar, vill ta dig tid att reflektera och gillar att ta kort borde du gå med i utmaningen 100happydays.

thumbnail

 

Här kan du besöka 100happydays.com och signa upp dig. 
Här kan du får mer information om skaparen.

 

Leave a Reply

