Comi-Con Panel 2014: The Hobbit 3

Är man som jag lite sugen på Hobbit 3 och redan har tittat på de två första filmerna och allt extramaterial kan man ta sig en titt på panelsamtalet kring film nummer tre från Comi-Con. Comi-Con är ett konvent i San Diego för serietidningar, sci-fi, fantasy, tv-serier, film och spel. Det hölls för första gången 1970 och nu finns Comi-Con mässor på fler ställen i världen. På youtube-kanalen Flicks and the City finns en hel del panelsamtal och intervjuer från Comi-Con.

Jag tycker alltid att det är roligt att höra hur det gick till med castingen, inspelningen och hur filmerna skapades. Istället för att nörda in mig på Midgård och den världen tycker jag att det är intressantare att höra om hur det gick till att spela in filmen. Det enda tråkiga med panelsamtalet är att Martin Freeman inte medverkar, men det är ju överkomligt.

Gillar du att nörda in dig på filmer, vill höra skvallret från produktionen och vill dregla lite över Benedict Cumberbatch tycker jag att du ska titta på Comi-Con Panel 2014: The Hobbit 3. 

Leave a Reply

