Vegoteket

Vegoteket är en av de snyggaste matbloggarna jag vet. Vegoteket är resultatet av ihopslagningen av bloggarna Vegamage och Veganisera. Recepten som finns på Vegoteket är 100% vegetabiliska och väldigt inspirerande. Det finns dock inte bara recept utan även tips på vegetariska/veganska restauranger och vegetabiliska produkter.

Det jag gillar med Vegoteket är att det finns hur många olika recept som helst att välja mellan. Jag är också intresserad av att lära mig laga mer vegansk mat, vilket gör den här bloggen perfekt. En snygg layout, tydliga kategorier och lättlästa recept gör Vegoteket till en riktig fullpoängare.

Gillar du snygga matbilder, vill börja äta mer veganskt och är sugen på att få svårt att välja vad du ska laga till middag tycker jag att du ska besöka Vegoteket.

Vegoteket

Här hittar du Vegoteket. 

Leave a Reply

